Speedliner 9080WS

Speedliner 9080WS

Bezprzewodowe przesyłanie danych za pomocą Bluetooth umożliwia maksymalną mobilność pomiędzy różnymi stanowiskami pracy.

Speedliner 9080BT posiada ciekłokrystaliczny wyświetlacz,  LED-owe wzmacniacze sygnału, zdalne sterowanie każdą głowicą pomiarową.

Program kompensacji "W dowolnej pozycji" pozwala na automatyczną kompensację krzywizny koła, bez względu na kąt ustawienia koła przed pomiarem.

System nie wymaga stosowania żadnych przewodów.

Program i dane wyświetlane są całkowicie w grafice 3D.

Użytkownik porusza się po progranie używając zaledwie czterech klawiszy, które krok po kroku wskazują etapy operacji.

Urządzenie jest wyposażone w komputer, kolorową drukarkę atramentową (drukującą w formacie A4), zamykaną mobilną szafkę do przechowywania uchwytów i mocowania głowic.

Specjalne uchwyty umieszczone na urządzeniu pozwalają na mocowanie i ładowanie baterii głowic, gdy te nie są używane.

Elektronicznie przeprowadzana procedura wyrównywania kąta skrętu kół, poprzez czujnik CCD, co pozwala na wyjątkowo dokładne ustawienie kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy oraz kąta pochylenia sworznia zwrotnicy.

Filmy w grafice 3D przedstawiają sekwencję operacji niezbędnych dla właściwej regulacji pojazdu.

Specjalny Program Spoiler jest automatycznie uruchamiany poprzez uproszczoną procedurę, aby umożliwić pomiar nadwozia samochodów sportowych i tuningowanych.

Szybki pomiar odchylenia osi jazdy od osi symetrii, rozstawu osi może wyłapać nieprawidłowości w symetrii nadwozia i podwozia pojazdu.

 

Dioda LED wzmacniaczy sygnału na każdej głowicy pomiarowej.

Kontakt do ładowania akumulatora.

Sworzeń zamocowany w łożysku.

 

- Szybkie wprowadzanie danych pojazdu modelem lub  numerem V.I.N.

 

Oprogramowanie działające w systemie Windows umożliwia zarządzanie:

- bazą danych zawierającą informacje o ponad 90000 pojazdów (istnieje możliwość dodawania nowych pozycji).

-bazą danych pojazdów z możliwością wyszukiwania poprzez podanie nazwy klienta lub numeru rejestracyjnego pojazdu.

 

Elektronicznie przeprowadzana procedura wyrównywania kąta skrętu kół, poprzez czujnik CCD, co pozwala na wyjątkowo dokładne ustawienie kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy oraz kąta pochylenia sworznia zwrotnicy.

 

Specjalny Program Spoiler jest automatycznie uruchamiany poprzez uproszczoną procedurę, aby umożliwić pomiar nadwozia samochodów sportowych i tuningowanych.

 

Szybki pomiar odchylenia osi jazdy od osi symetrii, rozstawu osi może wyłapać nieprawidłowości w symetrii nadwozia i podwozia pojazdu.

 

Standardowe wyposażenie:

  • komputer, monitor 22", klawiatura, drukarka oraz ładowarka baterii.
  • 2 przednie głowice pomiarowe.
  • 2 tylne głowice pomiarowe.
  • 2 pary zacisków STDA33EU 4 punktowych.
  • 1 para obrotnic S110A7.
  • 1 blokada hamulca.
  • 1 blokada kierownicy .
  • Instrukcja obsługi na CD

 

 

Dane techniczneDokładnośćZakres pomiaruCałkowity zakres pomiaru
Przednia oś 
Całkowita zbieżność kół
+/- 2`
+/- 2°
+/- 20°
Połówkowa zbieżność kół
+/- 1`
+/- 1°
+/- 20°
Przesunięcie osi
+/- 2`
+/- 2°
+/- 5°
Kąt pochylenia obręczy koła
+/- 2`
+/- 3°
+/- 10°
Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
+/- 5`
+/- 10°
+/- 18°
Kąt pochylenia sworznia zwrotnicy
+/- 5`
+/- 10°
+/- 18°
Tylnia oś 
Całkowita zbieżność kół
+/- 2`
+/- 2°
+/- 20°
Połówkowa zbieżność kół
+/- 1`
+/- 1°
+/- 20°
Przesunięcie osi
+/- 2`
+/- 2°
+/- 5°
Kąt pochylenia obręczy koła
+/- 2`
+/- 3°
+/- 10°
Osiowość kół
+/- 2`
+/- 2°
+/- 5°

 

 

 

Copyright © 2016 BUTLER | Polityka cookies | Logowanie

Designed by: