Speedliner 7080WS – 7060WS

Speedliner 7080WS

Bezprzewodowy przesył danych poprzez Bluetooth pozwala na maksymalną mobilność pomiędzy stanowiskami.

8-CCD czujników ustawienia głowic pomiarowych.

Podsumowanie i porównanie wartości diagnostycznych jest wyświetlane na jednym ekranie.

Elektronicznie przeprowadzana procedura wyrównywania kąta skrętu kół, poprzez czujnik CCD, co pozwala na wyjątkowo dokładne ustawienie kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy oraz kąta pochylenia sworznia zwrotnicy.

Specjalny Program Spoiler jest automatycznie uruchamiany poprzez uproszczoną procedurę, aby umożliwić pomiar nadwozia samochodów sportowych i tuningowanych.

Dynamiczny zbiór danych dla funkcji wysokości podwozia pojazdu: zbiór danych automatycznie modyfikuje wartości oparte na pomiarze wysokości podwozia.

Instrukcje dla użytkownika w formie animowanych obrazów ułatwiających szybkie wykonywanie czynności.

Przyjazny i przejrzysty sposób wyświetlania, punktów regulacji pojazdu, w formie grafiki 3D .

 

Speedliner 7060WS

System jest całkowicie bezprzewodowy. Wyświetlanie programów oraz danych odbywa się za pomocą grafiki 3D.

Na ekranie znajduje się 5 klawiszy komend, które "prowadzą" użytkownika przez cały proces pomiarowy oraz umożliwiają łatwy dostęp do wszystkich programów. 

Urządzenie jest wyposażone w komputer, drukarkę  (drukującą w formacie A4), zamykaną szafkę.

Specjalne uchwyty umieszczone na urządzeniu pozwalają na mocowanie i ładowanie baterii głowic, gdy te nie są używane.

6-CCD czujników ustawienia głowic pomiarowych.

Przesyłanie danych pomiędzy głowicami pomiarowymi poprzez podczerwień. Przesył danych pomiędzy głowicami pomiarowymi, a urządzeniem odbywa się poprzez Bluetooth.

Oprogramowanie działające w systemie Windows umożliwia zarządzanie:

- bazą danych zawierającą informacje o ponad 90000 pojazdów (istnieje możliwość dodawania nowych pozycji).

- bazą danych pojazdów z możliwością wyszukiwania poprzez podanie nazwy klienta lub numeru rejestracyjnego pojazdu.

 

Dioda LED wzmacniaczy sygnału na każdej głowicy pomiarowej.

Kontakt do ładowania akumulatora.

Sworzeń zamocowany w łożysku.

 

 

- Szybkie wprowadzanie danych pojazdu modelem lub  numerem V.I.N.

 

 Elektronicznie przeprowadzana procedura wyrównywania kąta skrętu kół, poprzez czujnik CCD, co pozwala na wyjątkowo dokładne ustawienie kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy oraz kąta pochylenia sworznia zwrotnicy.

 

Oprogramowanie działające w systemie Windows umożliwia zarządzanie:

- bazą danych zawierającą informacje o ponad 90000 pojazdów (istnieje możliwość dodawania nowych pozycji).

-bazą danych pojazdów z możliwością wyszukiwania poprzez podanie nazwy klienta lub numeru rejestracyjnego pojazdu.

 

Specjalny Program Spoiler jest automatycznie uruchamiany poprzez uproszczoną procedurę, aby umożliwić pomiar nadwozia samochodów sportowych i tuningowanych.

 

Szybki pomiar odchylenia osi jazdy od osi symetrii, rozstawu osi może wyłapać nieprawidłowości w symetrii nadwozia i podwozia pojazdu.

 

Standardowe wyposażenie:

  • komputer, monitor 19", klawiatura, drukarka oraz ładowarka baterii.
  • 2 przednie głowice pomiarowe.
  • 2 tylne głowice pomiarowe.
  • 2 pary zacisków STDA33EU 4 punktowych.
  • 1 para obrotnic S110A7.
  • 1 blokada hamulca.
  • 1 blokada kierownicy .
  • Instrukcja obsługi na CD

 

Dane techniczneDokładnośćZakres pomiaruCałkowity zakres pomiaru
Przednia oś 
Całkowita zbieżność kół
+/- 2`
+/- 2°
+/- 5°
Połówkowa zbieżność kół
+/- 1`
+/- 1°
+/- 2°30`
Przesunięcie osi
+/- 2`
+/- 2°
+/- 5°
Kąt pochylenia obręczy koła
+/- 2`
+/- 3°
+/- 10°
Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
+/- 5`
+/- 10°
+/- 18°
Kąt pochylenia sworznia zwrotnicy
+/- 5`
+/- 10°
+/- 18°
Tylnia oś 
Całkowita zbieżność kół
+/- 2`
+/- 2°
+/- 5°
Połówkowa zbieżność kół
+/- 1`
+/- 1°
+/- 2°30`
Przesunięcie osi
+/- 2`
+/- 2°
+/- 5°
Kąt pochylenia obręczy koła
+/- 2`
+/- 3°
+/- 10°
Osiowość kół
+/- 2`
+/- 2°
+/- 5°

 

 

 

Copyright © 2016 BUTLER | Polityka cookies | Logowanie

Designed by: