Speedliner 6040WD
URZĄDZENIE DO GEOMETRII KÓŁ POJAZDÓW OSOBOWYCH I DOSTAWCZYCH.
Urządzenie jest wyposażone w głowice pomiarowe z 4 CCD czujnikami ustawienia głowic.
4-CCD czujników ustawienia głowic pomiarowych.
Umożliwia szybki i precyzyjny pomiar wszystkich kątów przedniej osi, natomiast po wykonaniu zaledwie dwóch operacji uzyskać można pomiar kątów zarówno przedniej, jak i tylniej osi.
Wyświetlanie programów oraz danych odbywa się za pomocą grafiki 3D.
Na ekranie znajduje się 5 klawiszy komend, które "prowadzą" użytkownika przez cały proces pomiarowy oraz umożliwiają łatwy dostęp do wszystkich programów.
Urządzenie jest wyposażone w komputer, klawiaturę, atramentową kolorową drukarkę ( druk w formacie A4) oraz monitor 19" o wysokiej rozdzielczości.
Wyposażenie standardowe:
- Komputer PC
- Drukarka A4
- Monitor 19"
- Klawiatura
- 4 zaciski na koła od 10" -24"
- Blokada pedału hamulca
- Blokada kierownicy
- Ładowarka
Speedliner 6060WD
6 –CCD czujników ustawienia głowic pomiarowych.
Przesyłanie danych pomiędzy głowicami pomiarowymi poprzez podczerwień.
Transmisja danych pomiędzy dwiema przednimi głowicami pomiarowymi, a urządzeniem odbywa się za pomocą przewodu.
Urządzenie jest wyposażone w komputer, drukarkę (drukującą w formacie A4), zamykaną mobilną szafkę.
Filmy 3D przedstawiają sekwencję operacji niezbędnych dla właściwej regulacji pojazdu.
Speedliner 6080WD
8-CCD czujników ustawienia głowic pomiarowych.
Przesyłanie danych pomiędzy głowicami pomiarowymi poprzez podczerwień. Przesyłanie danych pomiędzy przednimi głowicami i urządzeniem odbywa się za pomocą przewodów.
Urządzenie jest wyposażone w komputer, drukarkę (drukującą w formacie A4), zamykaną mobilną szafkę.
Filmy 3D przedstawiają sekwencję operacji niezbędnych dla właściwej regulacji pojazdu.
Speedliner 6080WS
8-CCD czujników ustawienia głowic pomiarowych.
Przesyłanie danych pomiędzy głowicami pomiarowymi poprzez podczerwień. Przesył danych pomiędzy głowicami pomiarowymi, a urządzeniem odbywa się poprzez Bluetooth.
System nie wymaga stosowania żadnych przewodów, co zapewnia maksymalną mobilność pomiędzy stanowiskami.
Urządzenie jest wyposażone w komputer, drukarkę (drukującą w formacie A4), zamykaną mobilną szafkę. Specjalne uchwyty umieszczone na urządzeniu pozwalają na mocowanie i ładowanie baterii głowic, gdy te nie są używane.
- Szybkie wprowadzanie danych pojazdu modelem lub numerem V.I.N. |
Specjalny Program Spoiler jest automatycznie uruchamiany poprzez uproszczoną procedurę, aby umożliwić pomiar nadwozia samochodów sportowych i tuningowanych. |
Szybki pomiar odchylenia osi jazdy od osi symetrii, rozstawu osi może wyłapać nieprawidłowości w symetrii nadwozia i podwozia pojazdu. |
Dane techniczne | Dokładność | Zakres pomiaru | Całkowity zakres pomiaru |
---|---|---|---|
Przednia oś | |||
Całkowita zbieżność kół | +/- 2` | +/- 2° | +/- 20° |
Połówkowa zbieżność kół | +/- 1` | +/- 1° | +/- 10° |
Przesunięcie osi | +/- 2` | +/- 2° | +/- 5° |
Kąt pochylenia obręczy koła | +/- 2` | +/- 3° | +/- 10° |
Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy | +/- 5` | +/- 10° | +/- 18° |
Kąt pochylenia sworznia zwrotnicy | +/- 5` | +/- 10° | +/- 18° |
Tylna oś | |||
Całkowita zbieżność kół | +/- 2` | +/- 2° | +/- 20° |
Połówkowa zbieżność kół | +/- 1` | +/- 1° | +/- 20° |
Przesunięcie osi | +/- 2` | +/- 2° | +/- 5° |
Kąt pochylenia obręczy koła | +/- 2` | +/- 3° | +/- 10° |
Osiowość kół | +/- 2` | +/- 2° | +/- 5° |