Car Test Lanes
Linie Butler to zintegrowana i nowczesna ścieżka do profesjoanlnej diagnostyki pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.
Jest przeznaczona do stosowania w podstawowych stacjach kontroli pojazdów i w stacjach obsługi na stanowiskach rewizyjnych.
Pracą urządzeń steruje jednostka sterująca wyposażona w komputer z intuicyjnym oprogramowaniem.
Głównymi elementami systemu są:
- Jednostka sterująca BURT003-BURT009-BURT011
- Urządzenie rolkowe do badania układów hamulcowych BURT095-BURT102-BURT175
- Tester układu zawieszenia BURT202
- Szarpak BURT320IN
Szeroka gama akcesoriów i opcji standardowych. Istnieje możliwość rozszerzania i personalizacji systemu.
| BURT 003 |
| W pełni skomputeryzowana jednostka sterująca. Jednostka sterująca stanowi serce systemu. Jednostka sterująca jest dostępna w dwóch różnych modelach, które różnią się jedynie wielkoścą i monitora,
BURT009 – 19” monitor BURT011 – 22” monitor Oprogramowanie, jest niezwykle intuicyjne i proste w obsłudze. Oprogramowanie działające w systemie Windows. Dzięki elastyczności oprogramowania, dostępne są różne opcje trybu pracy. |
| BURT 095 – 102 – 175Rolki wielkogabarytowe z innowacyjną powłoką z żywicy dodatkiem krzemionki granulek zapewniają doskonałą przyczepność w każdych warunkach testowych i zabezpiecza zużycie opon. Niska prędkość badania, urządzenie nadaje się do badania pojazdów wyposażonych w układy hamulcowe ABS i z napędem 4x4.
Urządzenia te nadają się do badania:
- skuteczności hamulców postojowych i roboczego pojazdu, - oporów toczenia, - wskaźnik skuteczności hamowania (dla hamulca roboczego i hamulca postojowego/awaryjnego), różnicę między siłami hamowania kół jednej osi, nierównomierność siły występującej na danym kole oraz zalecenia dotyczące usunięcia występujących uszkodzeń. - rejestrację zależności sił hamowania od nacisku na pedał hamulca. - pomiar sił hamowania jednocześnie z pomiarem siły nacisku na pedał hamulca, - pomiar sił hamowania jednocześnie obu kół i osobno dla każdego koła tej samej osi, - wahania sił hamowania różnic procentowych sił hamowania. - maksymalna siła hamowania na jedno koło,
|
Dane techniczne
| BURT 202Tester układu zawieszenia BURT202 Urządzenie generuje drgania zawieszenia pojazdu i mierzy zmiany nacisku kół w czasie. System pomiarowy jest oparty na metodzie EUSAMA i określa w procentach przyczepność koła do podłoża. |
| Urządzenie do wymuszania szarpnięć kołami jezdnymi, zwane również szarpakiem, umożliwia kontrolę luzów w elementach zawieszenia i układu kierowniczego (np. przegubów, sworzni, łożysk). Przesuwające się płyty wymuszają szarpnięcia kołami pojazdów. Umożliwia to obserwację i sprawdzanie luzów oraz zużycia w elementach zawieszenia (np. przegubów, sworzni, łożysk). |