Car Test Lanes

Car Test Lanes

Linie Butler to zintegrowana i nowczesna ścieżka do profesjoanlnej diagnostyki pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.

Jest przeznaczona do stosowania w podstawowych stacjach kontroli pojazdów i w stacjach obsługi  na stanowiskach rewizyjnych.

Pracą urządzeń steruje jednostka sterująca wyposażona w komputer z intuicyjnym oprogramowaniem.

Głównymi elementami systemu są:
- Jednostka sterująca BURT003-BURT009-BURT011
- Urządzenie rolkowe do badania układów hamulcowych BURT095-BURT102-BURT175
- Tester układu zawieszenia BURT202
- Szarpak BURT320IN

Szeroka gama akcesoriów i opcji standardowych. Istnieje  możliwość rozszerzania i personalizacji systemu.

BURT 003

 

W pełni skomputeryzowana jednostka sterująca.
Jednostka sterująca stanowi serce systemu.

Jednostka sterująca jest dostępna w dwóch różnych modelach, które różnią się jedynie wielkoścą i monitora,

BURT009 – 19” monitor
BURT011 – 22” monitor
Oprogramowanie, jest niezwykle intuicyjne i proste w obsłudze.

Oprogramowanie działające w systemie Windows.
Dzięki elastyczności oprogramowania, dostępne są różne opcje trybu pracy.

 

BURT 095 – 102 – 175

Rolki wielkogabarytowe z innowacyjną powłoką z żywicy dodatkiem krzemionki granulek zapewniają doskonałą przyczepność w każdych warunkach testowych i zabezpiecza zużycie opon. Niska prędkość badania, urządzenie nadaje się do badania pojazdów wyposażonych w układy hamulcowe ABS i z napędem 4x4.

Urządzenia te nadają się do badania:

- skuteczności hamulców postojowych i roboczego pojazdu,
- oporów toczenia,
- wskaźnik skuteczności hamowania (dla hamulca roboczego i hamulca postojowego/awaryjnego), różnicę między siłami hamowania kół jednej osi, nierównomierność siły występującej na danym kole oraz zalecenia dotyczące usunięcia występujących uszkodzeń.
- rejestrację zależności sił hamowania od nacisku na pedał hamulca.
- pomiar sił hamowania jednocześnie z pomiarem siły nacisku na pedał hamulca,
- pomiar sił hamowania jednocześnie obu kół i osobno dla każdego koła tej samej osi,
- wahania sił hamowania różnic procentowych sił hamowania.
- maksymalna siła hamowania na jedno koło,

 

Dane techniczne

BURT 202

Tester układu zawieszenia BURT202

Urządzenie generuje drgania zawieszenia pojazdu i mierzy zmiany nacisku kół w czasie. System pomiarowy jest oparty na metodzie EUSAMA i określa w procentach przyczepność koła do podłoża.

 

 

Urządzenie do wymuszania szarpnięć kołami jezdnymi, zwane również szarpakiem, umożliwia kontrolę luzów w elementach zawieszenia i układu kierowniczego (np. przegubów, sworzni, łożysk).

Przesuwające się płyty wymuszają szarpnięcia kołami pojazdów. Umożliwia to obserwację i sprawdzanie luzów oraz zużycia w elementach zawieszenia (np. przegubów, sworzni, łożysk).

 

 

 

Copyright © 2016 BUTLER | Polityka cookies | Logowanie

Designed by: