Truck Test Lanes

Truck Test Lanes

Linia diagnostyczna do obsługi samochodów ciężarowych.

Jest przeznaczona do stosowania w podstawowych stacjach kontroli pojazdów i w stacjach obsługi  na stanowiskach rewizyjnych.
Normy jakościowe wyróżniające wszystkie produkty Butler są gwarancją niezawodności na przestrzeni lat.

Pracą urządzeń steruje jednostka sterująca wyposażona w komputer z intuicyjnym oprogramowaniem.

Głównymi elementami systemu są:

- Jednostka sterująca: jednostka sterująca jest dostępna w dwóch różnych modelach, które różnią się jedynie wielkoścą i monitora BURT009T - TFT 19” , BURT011T - TFT 22”
- Urządzenie rolkowe do badania układów hamulcowych BURT615, BURT622, BURT630.
- Tester układu zawieszenia
- Szarpak BURT370N

- Dodatkowy wyświetlacz analogowy SRT060

Szeroka gama akcesoriów i opcji standardowych. Istnieje  możliwość rozszerzania i personalizacji systemu.

 

BURT009T – BURT011T

Jednostka sterująca

 


Jednostka sterująca stanowi serce systemu. Wszystkie zespoły robocze są z nią związane. Dzięki interfejsowi użytkownika, urządzenie może być zarządzane poprzez podczerwień, pilota lub klawiaturę panelu sterowania. Programy, testy (automatyczny, ręczny testy, ....) mogą być również wprowadzane z klawiatury.
Pracą urządzeń steruje jednostka sterująca wyposażona w komputer z intuicyjnym oprogramowaniem. Dane są następnie przetwarzane przez komputer zanim zostaną wyświetlone na monitorze i wydrukowane.

Dzięki elastyczności oprogramowania, dostępne są różne opcje trybu pracy, w tym:
• "Manual" test z wyborem i możliwością wykonywania testów bezpośrednio zdalnego sterowania z możliwością powtórzenia (idealne do diagnostyki)
• "Automatic" test z wcześniej wybranym cyklu bez operacji zdalnego sterowania (idealny do kontrolowania)
• "Ministerial" test trybu pracy, zgodnie z prawnie określonymi procedurami badań w różnych krajach.
Dzięki modułowej budowie oprogramowania, dodatkowe opcje obejmują kontrolę linki do innych elementów, takich jak, na przykład, dymomierze, analizatory spalin, dymu, testery reflektorów.

 

Urządzenie rolkowe do badania układów hamulcowych.
Solidna konstrukcja, wymiary dla maksymalnego obciążenia osi i zaawansowany system czujników zapewniają wysoką precyzję pomiaru i doskonałe wyniki.
Rolki wielkogabarytowe z innowacyjną powłoką z żywicy dodatkiem krzemionki granulek zapewniają doskonałą przyczepność w każdych warunkach testowych i zabezpiecza zużycie opon.

 

 

Urządzenia te nadają się do badania:

- skuteczności hamulców postojowych i roboczego pojazdu,
- oporów toczenia,
- wskaźnik skuteczności hamowania (dla hamulca roboczego i hamulca postojowego/awaryjnego), różnicę między siłami hamowania kół jednej osi, nierównomierność siły występującej na danym kole oraz zalecenia dotyczące usunięcia występujących uszkodzeń.
- rejestrację zależności sił hamowania od nacisku na pedał hamulca.
- pomiar sił hamowania jednocześnie z pomiarem siły nacisku na pedał hamulca,
- pomiar sił hamowania jednocześnie obu kół i osobno dla każdego koła tej samej osi,
- wahania sił hamowania różnic procentowych sił hamowania.
- maksymalna siła hamowania na jedno koło,

 

 

 

 

 

Copyright © 2016 BUTLER | Polityka cookies | Logowanie

Designed by: